loading...
akhbar tecnolozh4
saqar بازدید : 31 سه شنبه 21 بهمن 1399 نظرات (0)

مشاوره سئو

اگر شما کالا و خدماتی فرآوری می‌کنید که نسبت به سایر تولیدکنندگان آن کالا و خدمات دارای برتری رقابتی است، یا به عبارت ساده‌تر کالا و خدمات شما بهتر از رقبا است اما در گوگل رتبه‌های پایین‌تر از آنها دارید، سایت شما به سئو دربایستن دارد. اگر سایتتان قبلاً رتبه نکوداشتن در گوگل داشته است اما پس از گذشت مدتی ناگهان رتبه خوبش را به رقبا واگذار کرده و نمی‌توانید راهی برای بازگشت به رتبه قبلی بیابید، شما به مشاوره سئو احتیاج دارید.

Image result for مشاوره سئو سایت

اگر سایت شما در واژه ها کلیدی دلخواه رتبه فوقانی در گوگل دارد، اما میزان مشتریانتان ناچیز است و میزان فروش شما را راضی نمی‌کند، باز هم به مشاوره سئو نیاز دارید. مشاوره سئو برای درمان رتبه سایت و ارتقای نرخ تبدیل backlinko زیاد کارآمد است. از آنجایی که مدیران سایت به زمینه‌ی کاری خویش مسلط هستند و معمولا فرصت کافی برای ارتقای دانش فنی در گویه بهینه‌سازی سایت ندارند، داشتن یک مشاور در مقوله شفا رتبه سایت می‌تواند کسب‌وکار آنها را به شیوه شگفت‌انگیزی رونق دهد.

 

مشاوره سئو چیست؟

همان‌طور که می‌دانید در دنیای امروز داشتن یک سایت ahrefs و معرفی محصولات و خدمات در آن به انفرادی کافی نیست. اینکه محصولات و خدمات چگونه در سایت شناسایی شوند و مهم‌تر از آن بدست مخاطب منظور شما دیده شود از اهمیت بالایی برخوردار است. مشاور سئو به شما راهنمایی‌های لازم را خواهد عدل که بتوانید به بهترین نحو و با رعایت استانداردهای لازم محتوای سایت خودتان را تکمیل کنید. ضمن اینکه با ارائه‌ی راهکارهای پسندیده برنامه نویس، سایت شما را برای درمان ساختار فنی سایت هدایت می‌کند.

 

خدمات مشاوره سئو توسط شرکت جهت بهینه سازی سایت

1-    مشاوره و اتمام تحقیقات واژه ها کلیدی (یافتن کلماتی که بیشترین بازده را برای سایت داشته باشد.)

2-    مشاوره جهت یافتن بهترین کمپین‌های تبلیغاتی

3-    مشاوره جهت تولید درونمایه (متن، گرافیک، مدیا)

4-    مشاوره جهت برطرف کردن مشکلات سئو سایت

5-    مشاوره جهت تحلیل سایت و آنالیز سئو سایت‌های رقبا

6-    مشاوره جهت تحلیل آنالیزهای اتمام شده و افزایش بازدید سایت

7-    برگزاری کلاس‌های تعلیم سئو

 

مشاور سئو کیست و چقدر می‌توان به او اعتماد کرد؟

برای اینکه یک پروژه از نظر سئو و کسب نتایج ارگانیک و طبیعی گوگل به موفقیت برسد باید راهبرد پسندیده داشته باشد. این راهبرد برای هر پروژه با پروا به موقعیت فعلی و بازار کاربران منظور آن متفاوت است و نمی‌شود برای همگی پروژه‌ها یک نسخه یکتا پیچید و کل پروژه‌ها را با یک طریق به کامیابی رساند. رایزن سئو شخصی است که سال‌ها در جستار سئو و بهینه سازی سایت فعالیت کرده است و سابقه به نتیجه رساندن پروژه‌های گوناگون با موضوعات متفاوت را دارد.

 

این شخص با تکیه بر پیشینه و دانش خود دقیقا می‌داند بر اساس اهداف پایانی که مدیر سایت مشخص می‌کند چه استراتژی‌ای باید تدوین شود و از چه مسیری و با چه ابزارهایی می‌توان آن استراتژی را عملی کرد و سایت را به اهداف مشخص شده رساند. یک رایزن سئو با دانش روز بهینه سازی سایت و آخرین دگرگونی ها صورت گرفته در گوگل آشنایی دارد.

 

 

 

خدمات مشاوره سئو شامل چه مواردی است؟

خدمات مشاوره سئو هم برای مشتریان شرکت و هم برای اشخاصی ارائه می‌شود که سایت آنها بدست شرکت‌های سایر راه‌اندازی شده است. این خدمات با قصد آشنایی اغلب مدیران سایت با سئو سایت سپریدن می‌پذیرد. خدمات مشاوره سئو دربرگیرنده موارد ذیل است:

 

1-    راهبری جهت یافتن واژه ها کلیدی که جستجوی بالا و رقابت کمی برای آنها وجود دارد.

2-    راهبری برای تعبيه و انتشار محتوا

3-    معرفی روش‌های برپایی Call to Action

4-    راهنمایی استفاده از شبکه‌های اجتماعی

5-    شناسایی روش‌های درست اخذ بک لینک

6-    آموزش یافتن بک لینک‌های مضر برای سایت و برطرف کردن آنها

7-    ارشاد جهت یافتن دشواری ها سایت از عقیده سئو و نحوه برطرف کردن آنها

8-    مشاوره برای شیوه شغل با الگوریتم‌های جدید گوگل

 

 

با ورود الگوریتم‌هایی مشابه رنک برین Rank brain گوگل، راهکارهای سئو سایت به‌طور کلی متحول شده است. با اینکه گوگل برای نمایش نتایج جستجو در کل واژه ها جستجو شده از این الگوریتم استفاده نمی‌کند، ولی ورود این الگوریتم اثر مسیر حرکت گوگل بعدها است. اگر سایت‌ها برای این تغییر گوگل در آینده آماده نباشند، جایگاه خویش در گوگل را به رقبا خواهند سپرد.

 

مشاوره نحوه تولید محتوا برای پیشه با الگوریتم‌های جدید گوگل شامل روش جستجو کلمات کلیدی و شیوه فرآوری محتوا در بازه‌های زمانی ویژه است. در این روش، کاربران باید براساس آنچه که اغلب مورد جستجو پیمان می گیرد، محتوا تولید کنند. با این کار می‌توان اطمینان حاصل کرد که سایت همواره رتبه بالای خویش را در گوگل حفظ کرده و به رتبه‌های بالاتر خواهد رفت. با توجه به این که سپریدن این مراحل در تولید درونمایه زیاد حساس است و اشتباه انجام دادن آن می‌تواند مایه شود که گوگل سایت شما را به‌عنوان یک سایت اسپم تشخیص دهد که بیش از مرز با جستجوی کاربر بهینه شده است.

 

پیشنهاد می‌کنیم بدون مشورت با سئوکاران حرفه‌ای کمپانی اقدام به تغییر یا فرآوری درونمایه برای روبه‌رو شدن با الگوریتم رنک برین Rank Brain نکنید. این الگوریتم بر پای بست، قابلیت یادگیری ماشین عمل می‌کند و همین فرمایش باعث می‌شود که سایت شما شناوری زیاد بالاتری در صفحه نتایج جستجو نسبت به قبل داشته باشد. هنگام روبرو با این الگوریتم یک سیاست تولید درونمایه می‌تواند پس از یک مدت سایر تاثیر نداشته باشد و بیچارگی به تغییر آن باشد. بنابراین رصد همیشگی صفحه نتایج جستجو و اقدام مناسب قبل از آفت دیدن سئو سایت الزامی است.

 

خوشبختانه شرکت وب 24 سرویس قدرتمند جت سئو را برای این قصد فرآوری کرده است تا کل مدیران سایت بتوانند سئوی سایتشان را به چهره آنلاین تحلیل کرده و گزارش‌های دقیقی را از بخش‌ها مختلف گرفتن کنند. بررسی سایت‌ شما مجانی سایت مجانی است، اما برای گرفتن گزارش‌های تحلیلی باید اکانت ویژه را خریداری کنید.

 

 

با توجه به سیال بودن نتایج جستجو چگونه می توان از مفید بودن مشاوره سئو مطمئن بود؟

شرکت یک طریق کاری داشته است که در طول این سالها باعث موفقیت خود شرکت و مشتریانش در مقوله سئو شده است. اگر محتوای تولید شده سایت شما برای بیننده واقعی جذاب و کاربردی نیست، سئو سایت خود را صحیح سپریدن نداده اید. به جرأت میتوان گفت اگر این سیاست را از روز نخست گشایش کمپانی در قبل نمی گرفتیم هرگز به این موفقیت نمیرسیدم. با توجه به اینکه ما میدانستیم آنچه مشتری ما می خواهد رتبه اول گوگل نیست. بلکه بالاترین فروش شدنی از سایت می باشد. اهمیتی ندارد سایت شما در چه موضوعی کار و جنبش می کند. قصد شما از برپایی سایت بالاترین مخاطب فعالی است که میتوانید به سایت خویش جذب کنید.

 

بنابراین ما از همان روز نخست بجای آنکه تمام تمرکز خویش را بر روی گوگل بگذاریم به بیننده نهایی محتوای سایتهای مشتریانمان فکر کردیم. محتوایی که برای مخاطب جذاب باشد و مخاطب با آن پیوستگی برقرار کند تمام ویژگیهای باره نظر گوگل را نیز دارد. شما برای جذب مخاطب واقعی ناچارید که محتوای سودمند بنویسید. ناچارید به محتوای خود عکس و ویدئو اضافه کنید. باید سایت شما برای گوشی های موبایل بهینه باشد. سایت شما باید در شبکه های اجتماعی تبلیغ شود. کاربران سایت شما باید در صفحات اجتماعی خود از کیفیت محصولات شما بگویند.

 

شناور بودن رتبه سایت در گوگل و اغلب شدن این شناوری در سنه ۲۰۱۸ به معنی بی‌ثمر بودن سئو نیست، بلکه جنبش گوگل به سمتی است که در صفحه نتایج جستجو یک نتیجه را به‌عنوان پاسخ اصلی عبارت جستجو به مخاطب اثر دهد و این به آن معنی است که سئو بیش از هر زمانی مهم شده است. شما باید چنان محتوای سایت خویش را تولید کنید که گوگل آن را بهترین استجابت به عبارت جستجو شده بدست مخاطب بداند. سپریدن اینکار ساده نیست و به دانش و تمرین دربایستن دارد.

 

آیا تضمینی برای حقیقت مشاوره سئو وجود دارد؟

صدها سایت و مثال کار موفقی که با کمک این مشاوه ها رتبه اول گوگل را تصاحب کرده‌اند بهترین گواه کامیابی ما در کارمان است. مشتریان از برترین برندها و شرکت‌های ایران هستند که همین نمونه کارها برای ما  از هر تضمینی ارزشمندتر است. اما با پروا به اهمیت روش اجرای مشاوره ها شرکت فقط چنانچه کارشناسان خود کمپانی سئو سایت شما را سپریدن دهند می‌تواند نتایج شغل را تضمین کند. با این حال با پروا به اینکه تمام مشاوره‌های اتمام شده با گواهمندی به اجرای کامیاب روش‌های ارائه شده روی سایت‌های همانند سپریدن می‌شود، دریافت‌کنندگان این مشاوره‌ها می‌توانند با خیال آسوده از این مشاوره‌ها سهم ببرند. با پروا به اینکه اجرای سئو کاری زیاد تخصصی و حرفه‌ای است. توصیه ما واگذاری اجرای سئو به کارشناسان حرفه‌ای است.

 

آیا مشارکت تنها به صورت مشاوره امکان‌پذیر است؟

خدمات مشاوره به صورت اختصاصی برای سایت‌هایی که رتبه کمتر از ۵۰۰ ایران را کسب کرده باشند ارائه می‌شود. اگر شما هم از دارندگان سایت‌های ذیل ۵۰۰ ایران هستید همین اکنون با ما تماس بگیرید و جهت دریافت خدمات مشاوره درخواست خود را ثبت کنید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 230
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 15
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 18
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 423
  • بازدید ماه : 569
  • بازدید سال : 4,713
  • بازدید کلی : 16,138