loading...
akhbar tecnolozh4
saqar بازدید : 37 پنجشنبه 14 اسفند 1399 نظرات (0)

تفکیک سبز خریدار پسمان ها کامپیوتر شما به بالاترین بها می باشد. پسمان ها قطعات کامپیوتری برپایی شده از مواد سمی همچون دی اکسین، کادمیوم، پلی کلروها، کروم، جیده و ایزوتوپ های رادیواکتیو می باشد. بسیاری از قطعات برپایی دهنده سخت اسباب رایانه را می تاب به وسیله بازیافت برای استفاده در تولیدات آینده به کار برد. می طاقت با استفاده بهینه از کیس فرسوده دوباره از قلع، آهن، سیلیکون، آلومینیوم و سایر ضایعات پلاستیک که اکثرا در وسایل الکترونیکی و کامپیوترها وجود دارد، مایه کاهش هزینه های تولید کامپیوترهای جدید می شوند. پسمان ها کامپیوتر بیشتر دربرگیرنده سرب، زر و مس و سایر مواد با ارزش بوده گه قابل احیا هستند.

 

 

 

یکی از طریق های بازیافت کامپیوتر، قال کاری با مس و الکترولیز می باشد. در این طریق قطعات رایانه مانند بردهای کامپیوتر و دیگر پسمان ها در بر گیرنده مس و طلا و نقره و پلاتین و پالادیومرا در کوره های قالکاری، به اتفاق با مس ذوب کرده تا قرص مسی یا شمش به دست بیاید. پس از آن قرص مس و شمش را تو دستگاه الکترولیز تصفیه کرده الی مس به شکل پودر مس در کف الکترولیت نشسته و فلزات گرانبها به صورت لجن آندی در آند بمانند. بعد متعلق به پودر مس را ذوب کرده الی دوباره در فرآیند قالکاری مورد استفاده قرار گیرد و لجن آندی را تیزاب کاری یا اسیدکاری می کنند تا نقره و طلا و پلاتین بازیافت شوند. این طریق جهت حجم های صنعتی به کار اسیر می شود و بیشتر در کارخانه های عظیم کاربرد می شود.

 

 

مراحل بازیافت ضایعات کامپوتر به روش قالکاری با مس و الکترولیز

✔ سوزاندن و تبدیل به خاکستر کردن پسمان ها کامپیوتر

 

✔ پیرولیز

 

✔ آسیاب کردن مواد به اتفاق با بالمیل

 

✔ قالکاری با مس

 

✔ جدا سازی مغناطیسی برای متمایز کردن آهن از سایر مواد

 

✔ الکترولیز شمش یا قرص مس

 

✔ جمع کردن لجن آندی از دستگاه الکترولیز

 

✔ تیزاب کاری مواد بر جای باقیمانده برای بازیابی پلاتین و طلا

 

✔ اسید کاری لجن آندی با اسید نیتریک برای بازیابی پالادیوم و نقره

 

مرکز خرید ضایعات کامپیوتری و قطعات کامپیوترهای اسقاطی در تهران

 

با ما تماس بگیرید

چرا کامپیوترهای قدیمی را بفروشیم؟

همان طور که در جریان هستید امروزه خرج خرید رایانه از پیشروی کردن دادن آن مختصر هزینه تر بوده و از این رو کسان ترجیح می دهند به جای بالارفتن کامپیوتر خود، رایانه اخیر خریداری کنند.

 

 

انواع پسمان ها الکترونیکی موجود در کامپیوتر

✔ باتری ها

 

✔ تجهیزات تکنولوژی اطلاعات

 

✔ وسایل ارتباط از طریق دور

 

✔ ساز و برگ سرگرم کننده

 

✔ انواع گوناگون پرینترها و لوازم آن از دسته کاتریج ها

 

✔ تجهیزاتی مشابه دیسک های فشرده

 

✔ مدارهای الکترونیکی پرینترها

 

 

 

مراحل اسقاط کامپیوترها

کامپیوترهای ناکارآمد یکی از منابع بازیافت فلزات با ارزش به حساب می آید. کامپیوترهای اسقاطی اکثرا در کمپانی ها و ادارات دولتی پیدا می شود و در صورتی که بتوان حجم زیادی از آن را در دسترس قرار داد، گزینه مناسبی جهت بازیافت فلزات با ارزش همچون تقره و زر می باشد.

 

مراحل کلی بازیافت کامپیوترهای ناکارآمد به شرح پایین می باشد:

✔ اسقاط کردن رایانه ها و جدا سازی بردها

در اولین مرحله بازیافت کامپیوترهای اسقاطی، باید کامپیوترها را باز کرده و تقسیم های مختلف آن مانند مادربرد، رم، سیم ها، پاور، کارت گرافیک و … از یکدیگر متمایز و تفکیک می شوند.

 

 

 

✔ جدا کردن قطعات حاوی فلزات گرانبها

در دومین مرحله بازیافت کامپیوترهای اسقاطی، باید بردها و قطعاتی که شامل فلزات با ارزش مانند نقره و طلا و سایر فلزات گروه پلاتین هستند از دیگر دسته ها و قطعات تفکیک نمود. این بردها و قطعات می توانند شامل سی پی یو، برد کارت گرافیک، مادربرد، رم ها و … باشند.

 

 

 

✔ متمایز کردن قطعات و بخش هایی که حائز فلزات و پلاستیک های گرانبها هستند.

در این مرحله می بایست قطعات و دسته هایی که از فلزات رنگینی همچون آلومنیوم و مس و حتی آهن و استیل هستند را از سایر تقدیر ها جدا نمود. همچنین تقدیر ها و قطعات پلاستیکی را جهت بازیافت پلاستیک بایستی از سایر تقدیر ها جداسازی نمود. به طور مثال هیت سینک های واقع در مادربرد از آلومینیوم یا مس تولید شده است و بعضی از قطعات کوچک موجود در رایانه ساخته شده از برنج می باشند. علاوه بر آن بدنه کامپیوتر و برخی از ابزارها جانبی و قطعات دیگر همانند کیبورد و ماوس از پلاستیک تشکیل شده است.

 

خریدار ضایعات کامپیوتر

 

✔ بازیافت فلزات با ارزش از قطعات و بردها

در خاتمه بایستی بردها و قطعات را با روش های رایج همانند قال کاری و تیزاب کاری و اسید کاری بازیافت ارائه کرد و فلزات گرانبهایی مثل پلادیوم، نقره و زر را متعلق به ها بازیافت کرد. به طور معمول در حجم صنعتی و جهت بازیافت مقدار بالایی از بردهای الکترونیکی از شیوه قالکاری استفاده می گردد و جهت بازیافت فلزات با ارزش از قطعاتی نظیر رم ها و سی پی یو ها و بخش هایی که روکش طلا دارند تیزاب کاری و اسید کاری هستند، کاربرد می شود.

 

 

خرید قطعات اسقاطی کامپیور

تفکیک سبز در زمینه خریدقطعات ناکارآمد رایانه تکاپو می کنند. در صورتی که برای فروش رایانه و پسمان ها خویش به پیگیری مناسب ترین بها هستید بهترین گزینه فروش لوازم خویش به جداسازی سبز می باشد. این مرکز خریدار ضایعات شما به بالاترین نرخ است. تفکیک سبز با خرید ضایعات خانگی و کمپانی ها با خرید پسمان ها بعید ریختنی و غیر قابل بهره‌گیری و بازیافت و تبدیل آن به مواد کاربردی و ارزشمند، کمک بسیاری به محیط زیست می کند.

 

خریدار ضایعات کامپیوتر

 

خریدار پسمان ها کیس

کیس ها حائز قطعاتی می باشند که از آنگونه اصلی ترین آن قاب کیس را می نا نام برد. قاب کیس از مواد گوناگونی تشکیل شده اند که این مواد برای بازیافت بسیار تاثیر گذار می باشند. برآیند اینکه چنانچه کیس های شما دیگر قابل بهره‌گیری نمی باشد می توانید آن را به فروش برسانید.

 

 

قیمت خرید رایانه اسقاطی

قیمت خرید پسمان ها رایانه با پروا به اینکه کامپیوترهای ناکارآمد دارای اجزای مختلف و با جنس های متنوع می باشد متفاوت خواهد بود، برآیند اینکه نمی طاقت قیمت ثابتی را قبل از رویت رایانه و اجزای آن برآورد نمود.جهت کسب اطلاعات در مورد تعرفه ها و قیمت کامپیوترهای اسقاطی خویش می توانید از طریق عدد های درج شده در سایت با تفکیک سبز تماس گرفته تا تقسیم خرید ما شما را راهبری کنند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 230
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 35
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 51
  • باردید دیروز : 14
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 117
  • بازدید ماه : 692
  • بازدید سال : 4,836
  • بازدید کلی : 16,261