loading...
akhbar tecnolozh4
saqar بازدید : 50 دوشنبه 30 تیر 1399 نظرات (0)

انواع سئو سایت از عقیده ویژگی و عملکرد متفاوت می باشند و گوگل گونه خاصی را به عنوان سئو سایت استاندارد می شناسد. با ما باشید الی شما را با گونه ها سئو و بهینه سازی آشنا کنیم.

 

سئو سایت کلاه سفید یا white hat seo و سئو سایت کلاه سیاه black hat seo دو نوع اصلی بهینه سازی موتور جستجو است. روش اول به عنوان شیوه استاندارد گوگل شناخته می شود. توضیحات اغلب این دو گونه سئو را در پایین بخوانید.

 

سئو سایت کلاه سفید

سئو سایت کلاه سفید روش تایید شده گوگل است. تمام وانین و اصول اگوریتم های سئو در white hat seo رعیات شده و باره توجه قرارمی گیرد. به طور کلی سئو سایت کلاه سفید به پیاده سازی بنیادی و کاربر پسندانه سایت اطلاق می شود که طی مراحل گوناگون پیاده سازی می شود. شما می توانید از منوی آموزش سئو همه اصول آن را فرا بگیرید.

 

سئو سایت کلاه سفید درونی on-page

سئو سایت کلاه سفید مراحل مختلفی دارد. از تعیین دامنه سایت گرفته تا پیاده سازی سایت شامل این مرحله می باشد. اولین پیشه برای آغاز این پروسه، گزینش دامنه و هاست پسندیده است. پس از ن طراحی استاندارد گرافیکی و توجه به قوانین گوگل در برنامه نویسی سایت است. برای پیاده سازی بهتر اصول سئو سایت کلاه سفید می توانید تکنیک های سئو را بازبینی کنید. همه پارامترهایی که بر بهینه سازی وبسایت در موتور جستجو تاثیر مستقیم می گذارند بدست فرد برنامه نویس قابل پیاده سازی و ویرایش است. این پارامترها تحت عنوان سئو سایت درونی نامگذاری می شود.

 

سئو سایت کلاه سفید خارجی off-site

سئو سایت کلاه سفید بیگانه off-site مجموعه از کار و جنبش ها در بیرون است وبسایت است که مایه افزایش اعتبار سایت نزد گوگل می شود. سئو سایت خارجی دومین مرحله از شغل است که بعد از پیاده سازی برنامه نوسی استاندارد باید انجام شود. فعالیت در شبکه های اجتماعی و تشکیل بک لینک های استاندارد در این مرحله قرار دارد. شمار بک لینک ها و میزان اعتبار سایت های لینک دهنده فاکتور مهمی می باشد و کارایی مستقیم روی رنکینگ سایت در گوگل دارد. سئو سایت کلاه سفید بیگانه off-site می تواند با بازاریابی اینترنتی با سئو نیز انجام شود.

 

سئو سایت کلاه سیاه

سئو سایت کلاه سیاه روشی فیک و غیر قانونی از نظر گوگل است. افرادی که ادعای سئو چیره دست می کنند ولی از روش ههای غیر بنیادی و کلاه سیاه black-hat استففاده می کنند، به سایت آسیب وارد می کنند. وبسایتی که از این روش سئو شود، سیع به رتبه های بالای گوگل می رسد اما عمر چندانی در آن جایگاه نخواد داشت و بعد از مدتی کلا از نتایج گوگل حذف خواهد شد. بنا بر این بسیار ضروری است که بهینه سازی موتور ججستجو به طریق اصولی انجام شود.

انواع سئو سایت به طور کلی باره بحث قرار گرفت. با این حال اگر بخواهیم رسیدگی جامع تری داشته باشیم می توانیم به سئو سایت ویدیویی، سئو سایت خبری، سئوی محلی یا لوکال سئو (Local SEO)، سئو سایت کشورهای خارجی، سئو سایت های فروشگاهی و غیره اشاره کرد.

 

سئو کلاه سفید چیست

تکنیکهای های سئو کلاه سفید به شدت به دستور العمل های موتور جستجو متعهد است. آنها به گمان کردن بسیار از تغییرات الگوریتم های آینده تأثیر منفی نگیرند، زیرا شما بر بنیاد قوانین بازی می کنید. بدست آوردن نتیجه بیشتر درازا می‌کشد، زیرا شما از دغلی و مسیرهای میانبر اجتناب می‌کنید اما سئو کلاه سفید، ریسک اقلیت را به همراه دارد و در درازا زمان، ارزش، ماندگاری و پایداری دارد. 

 

بیشتر شرکت های معتبر سئو و بازاریابی محتوا همانند از تکنیک کلاه سفید کاربرد می‌کنند.

 

تکنیکهای سئو کلاه سفید

نوشتن مطالب پیوسته و سودمند برای مخاطب

ترفیع و تبلیغ کردن محتوا در شبکه های اجتماعی

استراتژی سئو

تحقیقات کلمه کلیدی

سئو داخلی، سئو خارجی، سئو تکنیکال

بک لینک طبیعی

سئو کلاه خاکستری چیست

سئو کلاه خاکستری جایی در وسط است زیرا این تاکتیکها به طور خاص در دستورکار گوگل نیست. شما باید در باره اتخاذ این مسیر احتیاط کنید زیرا فقط به این انگیزه که تکنیک خاصی به عنوان فریبنده و بر خلاف قوانین نامیده نشده است در رتبه بندی شما تاثیر منفی نخواهد گذاشت. در واقع گوگل می گوید:

 

وبمستر هایی که انرژی خود را صرف حفظ اصول بنیادین می‌کنند، تجربه کاربری بسیار بهتری را فراهم می‌کنند و بنابراین نسبت به کسانی که وقت خود را صرف سو به کارگیری نقص ها می‌کنند رتبه بهتری بدست می آورند.

 

تکنیکهای سئو کلاه خاکستری

تکنیک Clickbait: محتوایی که قصد اصلی آن جلب پروا و تشویق بازدیدکنندگان به کلیک بر روی یک لینک به یک صفحه وب خاص است و ارزشی ارائه نمی‌کند

محتوایی که کمی تغییر داده شده

تبادل لینک

تبلیغات پولی

پرداخت پول برای کامنت گرفتن

سئو منفی چیست

سئو منفی اجرای طریق های سئو کلاه سیاه و یا خاکستری در تارنما شخصی سایر با قصد آسیب رساندن است. رقبای شما آسیب می‌بینند و باعث می‌شود که شما در نتایج جستجو بالا بیایید.

 

تکنیکهای سئو منفی

ایجاد لینک های غیر طبیعی و اسپم به وب سایت رقیب

سرقت مطالب آنها

ارسال نظرات منفی

هک کردن سایت و تغییر محتوای آن

مقایسه تصویری انواع مختلف سئو

تصویر زیر مقایسه بصری انواع سئو (کلاه سفید، سیاه و خاکستری) است. 

 

انواع سئو

 

سئو درونی و سئو خارجی

شما در ضمن شدنی است اصطلاحات سئو درونی (On-page SEO) و سئو بیگانه (Off-page SEO) را شنیده باشید. این واژگان به موضوع کوشش بهینه سازی شما اشاره می‌کنند و می‌توانند هر کدام از تکنیک های سئو کلاه سفید، خاکستری و یا کلاه سیاه را بهره‌گیری کنند.

 

انواع سئو

 

سئو درونی چیست

سئو درونی بر وب سایت و محتوای شما متمرکز است. منظور آن اطمینان از این است که موتورهای جستجو و جستجوکنندگان می‌توانند به راحتی مطالب شما را پیدا و درک کنند. سئو داخلی به طور عمده به گوگل و بازدید کنندگان کمک می‌کند که تصمیم بگیرند که آیا محتوای شما پسندیده و بالقوه سودمند است. مثالها عبارتند از:

 

تگ های عنوان (title tags)

متا تگ ها (meta tags)

متا توضیحات (meta descriptions)

عنوان ها (headings)

پاراگراف ها

تصاویر

URL ها

لینک های داخلی و خروجی

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 230
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 29
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 41
  • باردید دیروز : 14
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 107
  • بازدید ماه : 682
  • بازدید سال : 4,826
  • بازدید کلی : 16,251